Последователи

Всичко за мен

Предоставено от Blogger.
RSS

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "

                                Пълнено пиле




Необходими продукти:

  • 1бр. охладено пиле 1/1,5кг
  • 200г. гъби
  • 1бр. кренвирш
  • 100г. бекон
  • 1бр. ловжийска наденица
  • 100г. масло
  • Чубрица
  • Черен пипер
  • Червен пипир
  • 1ч.ч нарязано топено сиране
  • 1ч.ч нарязан кашкавал
  • Сол на вкус
  • 1 лимон

Начин на приготвяне:

Почистваме 1бр. голямо пиле.Нарязваме 200г. гъби и ги задушаваме в масло.Нарязваме 1бр.
кренвиш,100г. бекон и парчета ловжийска наденица. Добавя ме ги към гъбите и разбъркваме.Овкусяваме с чубрица и черен пипер.Сваляме сместа от огъня.Прибавя ме по 1ч.ч нарязани топени сирена и кашкавал.Разбъркваме.Пълним пилето със сместа и го зашиваме.Слагаме го в тавичка.Изтискваме върху него 1бр. лимон.Намазва ме го с масло.Натриваме го със сол,чубрица,черен и червен пипер на вкус.Покриваме го с фолио.Сипва ме 2ч.ч вода в тавичката и печем ястието до готовност.

 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 коментара:

Публикуване на коментар